5 min. at home borstspier workout.

Hieronder staat een workout van 5 minuten waarmee je, zonder enige attributen, je borstspieren kan trainen!

  1. Doe 20 push-ups
  2. 20 sec rust
  3. Push-up Holds: Dit is een oefening waar je in 3 verschillende fasen van de push-up je houding vasthoudt. Eerst doe je uitgestrekt 10 seconden en dan ieder 10 seconden: Laag, midden, laag, hoog, laag, midden, laag en weer hoog. laag is helemaal naar de vloer. hoog is met je armen volledig uitgestrekt en midden is ertussen in.
  4. 20 sec rust
  5. 10 Hands off push-ups. Dit zijn push- ups waar je eerst op de grond gaat liggen met je handen van de grond af, en dan zo snel mogelijk omhoog komt, dan weer naar beneden, handen weer omhoog en de oefening weer herhalen.
  6. 20 sec rust
  7. 10 Hands up push-ups: Een oefening net zoals een normale push-up alleen dan met je handen iets meer naar voren waardoor je je bovenste borstspieren traint.
  8. 20 sec rust
  9. Nu weer dezelfde oefening als de vorige maar dan inplaats van je handen naar voren, je handen meer naar jezelf toe.
  10. Zonder rust zo snel mogelijk, zo veel mogelijk push-ups doen. dit noemen we max push-ups.

Dus in het kort

  1. 20 push-ups
  2. 20 sec rust
  3. push-up holds
  4. 20 sec rust
  5. 10 hands off push-ups
  6. 20 sec rust
  7. 10 hands up push-ups
  8. 20 sec rust
  9. 10 Hands ‘down’ push-ups
  10. MAX push-ups!

Deze workout komt uit mijn artikel over thuis borst spieren. Wil je uitleg hebben over hoe je de oefeningen doet? Kijk dan naar dat artikel!

Is deze workout te makkelijk? Kijk dan naar mijn borstspier workout voor gevorderden.

Wil je nog een vergelijkbare workout proberen? Kijk dan naar mijn borstspier workout voor beginners


Lees hier mijn meest recente artikelen!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *